Alexandrite Lazer, 3 zamanlı precooling, cooling ve postcooling dediğimiz soğutma mekanizmasına sahip ağrı hissedilmeden uygulanabilen epilasyon yöntemidir. Lazer teknolojisisin geliştirilerek ulaştırıldığı son nokta Alexandrite Lazer’dir. Diğer lazer cihazlarının tüm özelliklerini bünyesinde barındırmakta aynı zamanda daha hızlı ve etkili sonuçlar elde dilmektedir.

Alexandrite Lazer Nasıl Etki Eder?

Cihazın sağlamış olduğu lazer ışını, hedeflenen bölgeye iletilerek ısı enerjisi yaratmaktadır. Hedefe iletilen ısı enerjisi çevre dokulara zarar vermeden ve etkilemeden istenilen bölgeyi tahrip etmektedir. Böylelikle istenmeyen tüyler yan etkisiz ve ağrısız olarak yok edilmektedir. Uygulama hızı sayesinde sırt epilasyonu 30-40 dakika, bacaklar 30-35 dakika gibi sürede tamamlanmaktadır. FDA onaylı olan Alexandrite, lazer ile yapılabilen tüm uygulamaların yaklaşık %93’ünü tek başına yapabilen tek cihazdır.

Alexandrite Lazer Epilasyon Çeşitleri

Cynosure Alexandrite; Hızlı ve güçlü uygulama özelliğine sahip, istenmeyen tüylerden kurtulmayı sağlayan ve aynı zamanda lezyon ve leke tedavilerinde de etkili sonuçlar alınan lazer yöntemidir.

Candela Alexandrite; Hızlı ve uzun atım gücüne sahip epilasyon yöntemidir. Epilasyonun yanı sıra Vasküler ve Pigment lezyon tedavisi sağlayan ve aynı zamanda kırışıklık giderme özelliği bulunan lazer yöntemidir.

Clarity Alexandrite; Çift dalga boyu ve geniş tarama alanı sayesinde istenmeyen tüylerde hızlı azalma sağlayan epilasyon yöntemidir. Epilasyon dışında cilt gençleştirme, siğil, çil ve varis tedavilerinde etkili sonuçlar alınmaktadır.

Alexandrite Lazer Epilasyon Avantajları Nelerdir?

Uzun süre kalıcılık sağlayan güvenilir bir epilasyon yöntemidir. En önemlisi kanserojen değildir ve her cilt tipine güvenle uygulanabilmektedir. Güçlü soğutma sistemi sayesinde acısız ve ağrısız uygulanmaktadır.

Kaç Seans Uygulanmaktadır?

Seans sayıları kişiye göre değişiklik göstermektedir. Cilt yapısı, kıl tipi ve uygulama yapılan bölge seans sayılarının belirlenmesinde etkilidir. Bu sebeple kişiye özel seans belirlenmelidir.