Cooltofit ile İdeal Bir Vücut!

Vücuttaki yağların azaltılması için cerrahi işlem olmadan yağların dondurulması işlemine cooltofit denilmektedir. Vücutta direnç gösteren yağların, diyet ve egzersizlere rağmen atılmayan inatçı yağların yok edilmesi için kontrollü olarak uygulanan dondurma işlemidir. İdeal bir görünüme kavuşmak için geliştirilmiş son teknoloji cooltofit ile fazla yağlardan kurtulabilirsiniz!

Cooltofit yani Coolsculpting Nasıl Uygulanır?

Cooltofit Dünya genelinde yaygın olarak kullanılmaktadır, bugüne kadar 74’ten fazla ülkede yaklaşık 7 milyondan fazla kişiye uygulanmıştır ve her geçen gün bu sayı artmaktadır. Tedavi sonrasında iyileşme süreci olmadığı için kısa sürede uygulanabilir ve hastalar günlük yaşamlarına dönebilirler. Cooltofit deri altında bulunan dokulara zarar vermeden, deri altında bulunan yağ hücrelerini kontrollü olarak dondurarak, yağların yıkıma uğramasını sağlamaktadır. Yağ hücrelerinin yıkıma uğraması sürecinde vücut normal seyrinde devam ederken, ölü yağ hücreleri zamanla vücuttan atılmaktadır. Bu işlemler yapılırken vücut sıcaklığı da sürekli olarak kontrol edilmektedir, olması gereken sıcaklığın altına düştüğü esnada sistem otomatik olarak kapanmaktadır, böylelikle güvenli olarak uygulama yapılabilmektedir. Uygulama esnasında soğuk hissedilmektedir ancak bu his zamanla kaybolmaktadır. Uygulama sonrasında yaklaşık 2 dakika masaj uygulanmakta ve hafif karıncalanma hissedilebilmektedir, ancak hastalar hemen günlük yaşantılarına dönebilmektedirler.

Cooltofit Kimlere Uygulanabilir?

Cooltofit herkese uygulanamamaktadır. Bazı hastalıkların olması Cooltofit uygulanmasına engel olmaktadır. Bu hastalıklardan bazıları soğuk aglutinin hastalığı, kriyoglobulinemi ve paroksimal soğuk hemoglobinürindir. Bu durumda Cooltofit için uygun olup olmadığınızı mutlaka doktorunuza danışmalısınız.

Cooltofit yada Coolsculpting Uygulama Alanları Nelerdir?

Cooltofit; Erkek Memesi (jinekomasti) üst kol, çene altı (Gıdı ) popo altı, sütyen boğumları, sırt yağları, karın, simit bölgesi ,basen ve bacak içlerindeki gözle görülür yağların tedavisinde uygulanabilmektedir. Ancak kişisel hedefleriniz göz önüne alınarak tedavi planınız size uygun olarak hazırlanmaktadır.

Tedavi Ne Kadar Sürmektedir?

Cooltofit ile tedavi bölgeye ve yağ oranına göre değişiklik göstermektedir. İdeal uygulama alanı belirlendiyse hastalar 35-60 dakika gibi kısa sürede de tedavi edilebilmektedir. Ya da belirlenen bölgeye göre 2 seansta da tedavi sonuç verebilmektedir. Bu sebeple kişisel ölçüleriniz ve yapınız dikkate alınarak size özel hazırlanan program doğrultusunda tedavi süresi de belirlenmektedir.

Cooltofit Yan Etkisi Var Mıdır?

Uygulama esnasında çekme, asılma, sıkıştırma gibi etkilerin yanı sıra aşırı soğuk, kramp, batma gibi duygular hissedilebilmektedir ancak tedavi edilen bölge uyuştukça bu etkilerde hafiflemekte ya da geçmektedir. Yani kısa süreli bu geçişler hissedilebilmektedir.

Uygulama sonrasında ise sıklıkla yaşanan yan etkiler, şişlik, kızarıklık, karıncalanma, batma, uyuşma, kaşınma, beyazlaşma ve yumuşamadır. Bu etkiler kısa süreli olup, uyuşukluk birkaç hafta boyunca sürebilmektedir. Çene altına yapılan uygulamalarda gırtlağın gerisinde doluluk hissi oluşabilmektedir. Kısa süreli yan etkiler birkaç günde yok olmaktadır.

Tedavi Sonuçları Ne Zaman Görülmektedir?

Uygulama yapılan bölgedeki yağ hücreleri  %20-40 oranında KALICI olarak yok olmaktadır. Ölen yağ hücrelerin vücuttan tamamen atılma  süreci 4-6 ay kadar devam etmektedir, yani bu süre zarfında yağlar vücuttan atılmaya devam etmektedir. Bu doğrultuda 2 ay sonra sonuçlar gözle görülür şekilde ortaya çıkmakta olup 6 ay sonra nihai sonuç alınmaktadır.Liposakşında görülen çukurluklar ve deride gevşeklik gibi problemler görülmez ..Uygulama yapılan bölgede hem yağ hücreleri azalır hemde o bölge sıklaşarak küçülürken vücut da şekillenmiş olur..