Yetersiz bir saç derisi ve aşırı saç dökülmesi, çoğu zaman zayıflamış saç derisi ve hasarlı saç dokuları nedeniyle gerçekleşen birçok insan için sık görülen bir sorundur. Mezoterapi, her hastanın bireysel ihtiyaçlarına göre uyarlanabilen çeşitli mineraller, vitaminler, amino asitler, nükleik asitler ve ko-enzimler içeren yüzeyel mikro enjeksiyonlara dayanan invazif olmayan bir tekniktir.

Niçin Mezoterapi?

-Saç dökülmelerinde azalma sağlar

-Saçın daha çabuk uzaması için uyarır

-Saç kırılmasını önler

-Yeni saç köklerinin oluşumunu hızlandırır

-Saç derisindeki hasarlı dokuları onarır

-Kepeğin azalmasına yardımcı olur

-Saç derisinde kan dolaşımını arttırır

Tedavi, saç dokularını tamir eden ve yeni dokuların büyümesini teşvik eden çeşitli mineraller, amino asitler, enzimler ve vitaminlerin bir kokteyli enjekte edilerek gerçekleştirilir. Bu besin açısından zengin sıvı deri dokularının bulunduğu kafa derisine enjekte edilir.

Farklı elementlerin karışımı kafa derisinde kan dolaşımını arttırır, böylece saç kırılmasını önler. Aynı zamanda yeni saç köklerinin oluşumunu hızlandırır ve onlara güçlü teller oluşturmak için gerekli besinleri verir.

Mezoterapi tedavileri her zaman bireysel ihtiyaçlara göre düzenlenir.

Her seans yaklaşık 5-10 dakika sürer. Toplam seans sayısı değişiklik gösterse de, saç dökülmesini önlemek ve saç büyümesini teşvik etmek için 10 seans gerekir. (Her hasta kendine özgü bir bireydir ve her ameliyatın kendine özgü yönleri vardır. Bu nedenle iki prosedür veya gençleştirme tedavisi aynı sonuçları alamaz. Bireysel sonuçlar hastadan hastaya farklılık gösterir.) Tedavi biter bitmez günlük aktivitelerinize geri dönebilirsiniz. Tedavi, artan saç yoğunluğu ve hacmiyle sonuçlanır. 12 ay içinde önemli değişiklikler göreceksiniz.

Daha dolgun saçlara sahip olmak için mezoterapi ile sağlıklı saçlara merhaba diyebilirsiniz.