Kök hücre tedavisi bilim dünyası tarafından keşfedilmeye devam etmektedir. Bu tedavinin kullanım alanlarına her geçen gün bir yenisi daha eklenmektedir. Medikal estetik alanında da kök hücre ile yaşlanma belirtilerini onarmak artık mümkün! Kendi hücreleriniz sayesinde zamanı geri kazanabilirsiniz.

Yaş ilerledikçe ışıltısını kaybeden ciltte, ince çizgiler, kırışıklıklar, yaşlanma belirtileri ve elastikiyet kaybı ortaya çıkmaya başlamaktadır. Bilim dünyası son 15 yıldır kök hücre tedavisinin cilt kalitesini arttırmakta, kırışıklık tedaviside etkili olduğunu kanıtlamıştır. Anti-aging kök hücre tedavisi ile cilt yaşını geri çevirmek mümkündür. Tedavinin etkili yanı ise, yüzünüze yabancı maddeler girmeden kendi hücrelerinizle cildinizi onarmasıdır.

Kök Hücre Nasıl Elde Edilir?

Kök hücre uygulaması, fibrocell tedavisi olarak da bilinmektedir, biyopsi iğnesiyle 3mm bir doku, hastanın kulak arkasından alınmaktadır. Bu dokunun kulak arkasından alınmasının sebebi, güneş ışınlarına maruz kalmayan bölge olması ve bu sebeple cildin önemli yapıtaşlarını içinde barındıran bir yer olmasıdır. Alınan doku örneğinden, laboratuvar ortamında içindeki fibroblastlar ayrıştırılmaktadır. Kolajen ve elastin hücreleri aynı şekilde laboratuvar ortamında çoğaltılmaktadır. Bu işlem sonrasında yaklaşık 4 hafta sonra kendi hücrelerinizden saflaştırılmış, konsantre bir anti-aging elde edilmektedir.

Kök Hücre İşlemi Nasıl Yapılır?

Uygulamaya başlamadan önce, yüze anestezik krem sürülmekte ve yaklaşık 30 dakika bekletildikten sonra cilt temizlenmektedir. Temizlenen cilde, laboratuvarda ayrıştırılan, çoğaltılan kök hücre kokteyli cilde enjeksiyon yardımıyla iletilir. Bu uygulama toplam 10-15 dakika kadar sürmekte olup, sonuca bağlı olarak 2-3 seans uygulanabilmektedir. Seans araları 6 hafta süreyle önerilmektedir.

Kök hücre tedavisi 2 şekilde uygulanmaktadır. Ciltte meydana gelen çizgiler ve kırışıklıklar hafifletilmek için, ya da cilde daha genç daha taze görünüm vermek için uygulanmaktadır. Ciltteki çizgilerin içine enjekte edilen fibroblast hücreleri, bölgede kolajen ve elastin üretimini tetiklemekte ve onarım süreci başlatmaktadır. Kök hücre tedavisiyle ciltte iyileşme, canlılık ve parlaklık etkisi isteniyorsa, hazırlanan kokteyl mezoterapi yöntemiyle cilde enjekte edilmektedir.

Yaşlanma belirtilerini kendi hücrenizle onarımı artık bilim dünyasınca kanıtlanmış ve uygulanmaktadır.