Cildin ihtiyacı olan 3 temel bakımı tek seferde sunan, bu özelliği sayesinde diğer cilt bakım yöntemlerinden ayrılan yönteme OxyGeneo denilmektedir. Bu yöntem ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesini ve cildin canlanmasını sağlamaktadır. Cildin ihtiyaç duyduğu oksijeni içten sağlayarak pürüzsüz bir cilde kavuşmanızı sağlamaktadır.

OxyGeneo nasıl uygulanır?

Kaplıcaların insan sağlığına tedavi etkisinden esinlenerek geliştirilen OxyGeneo, cildin arındırılması, beslenmesi ve oksijen ihtiyacının karşılanmasını sağlamaktadır. Uygulama cildi ölü hücrelerden arındırırken, bakım yapılan bölgeye oksijen iletilmesini sağlar ve böylelikle cildin beslenmesine zemin hazırlar. Cildin ihtiyacı olan besinlerden elde dilen jelin cilt altına iletilerek ciltte yenilenme sağlanır. Her cilt tipine uygulanabilmekte ve birçok estetik uygulama ile de kullanılabilmektedir.

OxyGeneo’nun formülleri nelerdir?

3 temel cilt bakımını sağlayan OxyGeneo, cildin ihtiyacı olan besinleri içeren zengin formülleri sayesinde derinlemesine bakım sağlamaktadır. Bu formüller, NeoRevive ve NeoBright olmak üzere iki gruba ayrılmaktadır. NeoRevive optimum cildin gençleşmesini sağlamakta ve yaşlanma karşıtı çözümler sunmaktadır. NeoBright ise cildi aydınlatma ve gençleştirme özelliğine sahip formüldür.

NeoRevive’ın etkileri nelerdir?

NeoRevive, yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırılması ve bu belirtilere karşıt olan bir formüldür. Ciltte meydana gelen ince çizgi ve kırışıkların görünümünü pürüzsüz hale getirmektedir. Yaşın ilerlemesi ve çevresel kirliliğe bağlı çeşitli sebeplerden dolayı solgun ve cansız görünen cilde oksijen sağlayarak, canlı, parlak ve doğal görünmesini sağlar. NeoRevive uzun süreli etkisi sayesinde cildi tahriş etmeden cildin ihtiyacı olan bakımı ve canlılığı kazandırarak daha genç ve sağlıklı bir görünmesini sağlar.

NeoBright hangi durumlarda etkilidir?

NeoBright, ciltte oluşan lekelerin ve pigment sorunlarının giderilmesi için uygulanan bir formüldür. Cildin aydınlanmasını sağlamakta ve beslenerek gençleşmesine yol açmaktadır. Cildin ihtiyacı olan oksijeni sağlayan bu formülle cilt tahriş olmadan aydınlık kazanır ve ölü hücrelerden arınır.

Cindin ihtiyacı olan besin maddelerini ve oksijeni alabilmesi için geliştirilen OxyGeneo acı ve ağrı hissetmeden, cilt tahriş olmadan tek seferde cildin temel bakım ihtiyaçlarını gidermektedir. Özellikle çevresel faktörlerden dolayı doğal görünümünü kaybeden cilt, parlaklık ve doğallık kazanmaktadır.