Altın frekans olarak da bilinen Scarlet-S, mikro iğnelerle cildin orta tabakasındaki kolajen ve elastin hücrelerini uyararak ameliyatsız yüz germe etkisi yaratmaktadır. Özel tasarlanan altın iğneler cilt altını uyaran radyo frekans dalgalarıyla yayılan enerji sayesinde sarkmaların toparlanmasını, kırışıklıkların hafiflemesini sağlamaktadır.
Scarlet-S uygulaması cildin altına inerek, cilt yüzeyini uyaran özel olarak tasarlanan mikro iğneler, doğal iyileşme sürecinin başlamasını sağlamaktadır.

Bu uygulama sayesinde cildin üst tabakasında bulunan ve harekete geçen hücre gelişim faktörleri, ciltte oluşmuş olan akne izleri, yara izleri, ince kırışıklıklar ve lekelerin tedavileri yapılmaktadır. Aynı zamanda çene konturunun belirginleşmesi, gıdı toparlama, cildin dolgun ve genç görünüme kavuşması ve genişlemiş gözenek tedavilerinin yapılmasına imkan sağlamaktadır. Ağrısız bir uygulama olan bu tedavi yöntemiyle tek seansla bile cilde yapılan bakımla muhteşem sonuçlar elde edilmektedir.

Scarlet S (Altın Frekans) Kullanım Alanları Nelerdir?

• Cilt gençleştirme ve cilt yenilem
  • Cilt sıkılaştırma (Elastikiyet kaybı)
  • Boyun ve gıdı toparlama
  • İnce kırışıklık tedavisi
  • Akne izleri, keloid tedavisi
  • Yüz hatlarının belirginleşmesi
  • Cilt germe ve lifting
  • Leke tedavisi
  • Vücut sıkılaştırma
  • Kol sarkmalarının toparlanması
  • Sebum dengelenmesi
  • Cilt çatlaklarının tedavisi

Son derece güvenli ve etkili olan bu tedavi yöntemi Scarlet S yan etki oluşmasına imkan vermemektedir. Özel olarak tasarlanan mikro iğneler, şoksuz iğne teknolojisine sahip olduğundan morarma, kanama ve iğne izi oluşması gibi kötü etkilere neden olmamaktadır. Scarlet S uygulamasında hissedilen ağrı düzeyi minimum seviyelerdedir. Tedavi yöntemi uygulanmadan 30 dakika öncesinde hastaya lokal anestezi sağlayan krem uygulanmakta ve hastanın tedavi sürecinde maximum seviyede rahat etmesi sağlanmaktadır.

Scarlet S Altın frekans uygulaması 3-4 hafta arayla toplam 3 seans olarak belirtilmektedir. Ancak bu seanslar hastanın durumuna göre hekim tarafından farklı şekillerde uygulanabilmektedir. Seans süresi uygulama gerektiren rahatsızlık ya da hastaya göre 20-40 dakika sürmektedir. Tedavinin etkisini 1. seanstan itibaren fark edebilir ve sonraki seanslarda sürecin nasıl hızlandığını rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz. Hasta uygulamadan hemen sonra aktif yaşamına geri dönebilir. Hastaya sadece, 1 ya da 2 saat sonra oluşan hafif kızarıklıklar için cildin nemli tutulması ve güneş koruyucu krem kullanılması önerilmektedir.